середу, 23 травня 2012 р.

SIA - 2012

Я люблю виставки :)
Не пройшла стороною і автомобільні виставка SIA-2012 . Мене не приваблюють автомобілі, чому я все ж тягнусь на такі туси?! Тут є, точніше колись було весело і ґнамурно... Обожнюю різний ґламурчік, особливо бодіарт на гарних дівочих тілах ;).
Але цього разу було дійсно сумно, і якось в стилі лайт. З первих кроків стало ясно що настрій не підніметься....

Очікуваний бодіарт був відсутній. "0", жодної! Пробігши по виставковим залам також з'ясувалося що на виставці не представлена Жодна марка авто нормального класу! Навіть шкоди і фольців не було, не говорячи вже про Maybach, Maserati, Bentley, Mercedes-Benz, Range Rover і тому подібних...

Замість них були представлені автомобілі зі сходу, по зрівнянню з якими і ЗАЗ - Автомобіль!


Плюс до всього довелося фотати телефоном :(, ну взагалі ппц.

Але наразі було головним не якість, а сама подія. Хоча і якість була б доречна.


Дівчатка і так дивилися на мене як на зелика коли я бігав до них клацаючи телефоном корчив посмішку. Було якось не по собі вагомо зменшувати відстань щоб отримати потрібну експозицію


Відомий факт, що фотоапарат може швиденько роздягнути мадмуазель. Особливо, коли фотік весь по Фройду, масивний і габаритний, не те що з плоскою фоталкою... Можливо тому я не бачив того запалу в очах, який пробирає до самого кісного мозку?!


Тим не менше, більшість баришень позували із задоволенням, не звертаючи уваги на розмір фоталки :)


Спеціаліст відмітили той факт, що дедалі виставки стають менш масштабними, стенди скупими, Дівчата вдягненими.... Можливо із-за зниження самого рівня проведення, ідомі бренди не виставляли свої моделі?!


До речі, одне авто, все таки, привернуло мою увагу. І не тільки із за розміру, а із-за своєї незалежності і автономності.
 
Такий собі нісанчик з хатою на колесах.


Що на сам кінець хочу сказати, що якщо виставка і повертається до нас задом, то нехай на цей зад хоч трішки буде приємно подивитися.... Мені здається, на виставці відсотків 50 таких хто приходить не запасні частини і автівки подивитися, а на саме дійство.
А були б юбчьонкі коротенькими, то і вигляд був би інакшим...


Немає коментарів:

Дописати коментар